Home Διάφορα Έκδοση Ειδικού Δελτίου Ταυτότητας για το Προσωπικό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Έκδοση Ειδικού Δελτίου Ταυτότητας για το Προσωπικό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

«Έκδοση ειδικού δελτίου ταυτότητας για το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής», και επίσημο τίτλο «Επανέκδοση - Αντικατάσταση ειδικού δελτίου ταυτότητας για το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής».

by Thanos Stavrakaras

Νέα ειδική ταυτότητα για το Λιμενικό Σώμα και την Ελληνική Ακτοφυλακή

Σε ΦΕΚ όλες οι πληροφορίες για την έκδοση του νέου ειδικού δελτίου ταυτότητας για το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος και της Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 2412.2/73241/2025 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 5946/Β/7-11-2025, καθορίζεται η διαδικασία, τα δικαιολογητικά και οι υποχρεώσεις για την έκδοση του ειδικού δελτίου ταυτότητας του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Τις επόμενες μέρες αναμένουμε και διευκρινιστική εγκύκλιο που θα εκδοθεί από το Αρχηγείο με όλες τις λεπτομέρειες.

Δικαιούχοι-Εξαιρέσεις

Δικαιούχοι του ειδικού δελτίου ταυτότητας είναι:

α) το εν ενεργεία προσωπικό του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., σύμφωνα με το π.δ. 37/2012, καθώς και
β) τα στελέχη σε μόνιμη διαθεσιμότητα, βάσει του ν. 4058/2012.

Εξαιρούνται οι σπουδαστές των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων και Λιμενοφυλάκων, οι οποίοι φέρουν ξεχωριστό δελτίο ταυτότητας Δοκίμου.

Αρμόδια Υπηρεσία

Η έκδοση των δελτίων πραγματοποιείται από το Τμήμα Σταδιοδρομίας της Διεύθυνσης Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. του Αρχηγείου, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες του άρθρου 31 του π.δ. 13/2018.

Διαδικασία & Δικαιολογητικά

Η αίτηση γίνεται ιεραρχικά μέσω της Υπηρεσίας του στελέχους και συνοδεύεται από τρεις (3) έγχρωμες φωτογραφίες 3×3 εκ. με θερινή στολή υπ’ αρ. 8 (χωρίς πηλήκιο). Στη συνέχεια η διεύθυνση προσωπικού αντλεί τα υπόλοιπα στοιχεία ηλεκτρονικά από το μητρώο πολίτη ή τους ατομικούς φακέλους.
Τέλος, το δελτίο αποστέλλεται στον δικαιούχο μέσω της υπηρεσίας του, με αποδεικτικό επίδοσης.
Η πρωτότυπη αναφορά του δικαιούχου και το αποδεικτικό επίδοσης αρχειοθετούνται στον ατομικό του φάκελο.

Τύπος και Χαρακτηριστικά

Το δελτίο ταυτότητας έχει διαστάσεις 8×5 εκ., φέρει την υπογραφή και σφραγίδα του Διευθυντή Προσωπικού και την υπηρεσιακή σφραγίδα της Διεύθυνσης Προσωπικού Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Το πλήρες υπόδειγμα περιλαμβάνεται στο ΦΕΚ 5946/Β/2025.

Υποχρεώσεις και Επανέκδοση

– Ο κάτοχος υποχρεούται να φυλάσσει και να μην παραχωρεί το δελτίο σε τρίτους.
– Σε περίπτωση φθοράς, απώλειας ή κλοπής, υποβάλλει αναφορά και υπεύθυνη δήλωση (άρθρο 8 ν. 1599/1986).
– Το δελτίο αντικαθίσταται αυτεπάγγελτα όταν το στέλεχος τίθεται σε διαθεσιμότητα ή αργία, ενώ δεν αντικαθίσταται σε περίπτωση μακράς αναρρωτικής άδειας.

Παράδοση του δελτίου

– Με την αποστρατεία, το στέλεχος οφείλει να παραδώσει το δελτίο εντός 15 ημερών.
– Σε περίπτωση θανάτου ή αφάνειας, η Διεύθυνση Προσωπικού προβαίνει σε ανάκτηση του δελτίου με κάθε πρόσφορο μέσο.

Διαβάστε Αναλυτικά Ολόκληρη την Απόφαση εδώ:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?
Reload Reload document
| Open Open in new tab

Related Articles

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy